Vond forum berichten leuk

RE: Ook maar even voorstellen

@murmillo. Bij deze.  image0.jpeg

In forum Stel je even voor...

4 jaar geleden
RE: Vraagje temperatuur mijn installatie

@jeffrey dat met een buisje waar de temperatuurmeter in wordt gemonteerd zie je wel vaker dus dat zal geen probleem hoeven te zijn. Ik neem ook aan dat je kolom leeg is want vulling zal je stook ook b...

In forum Mijn installatie

4 jaar geleden
RE: Domme vraag

@kees22 dat is waar, domme vragen bestaan eigenlijk wel😂...  IMG_20220115_101222.jpg

In forum Stookforum

4 jaar geleden
RE: Nieuw op het forum, me even voorstellen is dan wel zo netjes. ๐Ÿ˜‰

Nog steeds niet? Ik snap er niets van. Dan is het niet anders en moeten jullie maar geloven dat het een prachtige opstelling is...Nou, vooruit, laatste kans, ik probeer het nog 1x.  20220108_1303...

4 jaar geleden
RE: Hoi, ik stel me dan ook maar even voor.

@alien_alcymist aha mede ๐Ÿ™‚ pas ook nog gemaakt ๐Ÿ™‚ geen probleem hoor , ik zweef wel even mee ๐Ÿ™‚ wel veel plezier gewenst op het forum.

4 jaar geleden

@alien_alcymist als je zegt 25 j ervaring te hebben met Destileren en met een scheikunde doosje spelen zou je ook wel iets over omgaan met giftige stoffen en veiligheid moeten weten . Ik lees dit top...

4 jaar geleden

gaat het hier nog steeds over stoken? of sla ik de plank nu mis en zweven we boven de stookketel ? schiet mj maar lek , ik weet het niet meer ๐Ÿ™‚

4 jaar geleden

@rummetje het koppelstukje moet dan wel precies op het koperen buisje passen want je wil niet dat het er ongewenst afschiet. Maar is de buis kant het zelfde als de slang kant? Ja ik ben er ook achter ...

4 jaar geleden
Mountain Dew

Jaren terug kreeg diverse boeken en recepten in handen . Onder andere Amerikaanse recepten zoals Cuffs and buttons / southern comfort en ook aantal bourbon recepten. . En Ook "mountain dew" Bourbon...

In forum Recepten

4 jaar geleden
RE: Mountain Dew

@alchemist mais heeft inderdaad laag diastatisch vermogen maar Bij kiemen zelf wordt al deel van zetmeel omgezet in suikers hierbij is enzymwerking en inderdaad veranderd de eiwit samenstelling. Da...

In forum Recepten

4 jaar geleden

@rummetje mooi he 😀 Maar wat heb je voor koppeling op de koperen inlaat zitten? Alleen nog een silicone slang voor de alcohol uitlaat en dan is het af.

4 jaar geleden

@alien_alcymist, welkom. Wij houden ons hoofdzakelijk bezig met het distilleren van substanties die we daarna drinken maar er zijn er ook die de alcohol gebruiken om meer geest verruimende middelen t...

4 jaar geleden
Hoi, ik stel me dan ook maar even voor.

Ik ben sinds meer als 25 jaar bezig met destilleren van substanties.. Voornamelijk voor dingen als olie van kamille meer dan voor alcohol, maar ik ben beter geworden in het destilleren van wijn de laa...

4 jaar geleden
RE: Tussentijdse of eind SG bepalen

@jeffrey de turbogist 48h beweerd wel in 48uur alles te vergisten. Vaak ben je toch vaak een week verder, soms 2, maar het is mogelijk. Zelf minimaal ervaring met turbo's.

In forum Stookforum

4 jaar geleden
RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten

@eline een goede versuikering maakt de vergisting makkelijker, een gist met minder obstakels presteerd gewoon beter. Een renner die 400m aflegt op vrije baan is sneller en verbruikt minder calorieรซn d...

In forum Recepten

4 jaar geleden
Pagina 112 / 147