Vond forum berichten leuk
|
RE: Hoi Wolkom op dit mooie leerzame forum |
In forum Stel je even voor... |
5 jaar geleden |
|
RE: Druk opbouw in Alambiek ketel @murmillo Wat is de reden om deze niet te nemen? Te licht? |
In forum Mijn installatie |
5 jaar geleden |
|
RE: Druk opbouw in Alambiek ketel Wel, ik ben ook benieuwd. Zoiets staat ook op mijn verlanglijstje. Graag feedback. |
5 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag @RuMo Ziet er ook erg lekker uit. Mijn Dorardes zijn net gegrild en moeten nog even doorgaren met de gepofte worteltjes in de tomatensaus die ik op het ei heb gemaakt. Aardappelkroketjes erbij en smu... |
In forum De kookhoek |
5 jaar geleden |
|
RE: Vervolg op wat eten we vandaag @munckerik ik heb het simpel gehouden(mijn manier van koken) forel ingepakt in de folie en dan de oven in. Simpel maar lekker. Vis.jpeg |
In forum De kookhoek |
5 jaar geleden |
|
RE: Lichte "chemisch smaak" - Wat veroorzaakt dit? @britsexpatbrewer probeer volgende keer eens een gewoon gist in plaats van turbo met extra turbo clear waarbij je ook 5,5 a 6 kilo suiker in 25 liter gebruikt in plaats van 8 kilo. Een normale vergis... |
In forum Stooktips |
5 jaar geleden |
|
RE: Gisten @zics oh sorry . Ik had verkeerd gelezen dan. Appels zet je net onderwater dat er ongeveer 5 cm water boven de appels staat . Dan os de gist goed |
In forum Gist vragen |
5 jaar geleden |
|
RE: Alle backorders voor de fruitmolens en persen gaan 6 en 7 september de deur uit! 🙂 |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak @murmillo Klinkt als zijn vader na 10 flesjes 🤪🤪 |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
5 jaar geleden |
|
RE: Turbo 500 @mcjas dan moet ik toch wat meerdere filialen gaan bezoeken, ben bij verschillende geweest maar zat niet in het assortiment. |
In forum Stooktips |
5 jaar geleden |
|
RE: inductie @herman2604 helemaal eens, had het ook bij 2 van m'n keteltjes, met een balkje het holle er wat uit kunnen kloppen en scheelt aanzienlijk voor m'n elektrische kookplaatje. Echter, inductie pakt niet o... |
5 jaar geleden |
|
RE: Druk opbouw in Alambiek ketel @murmillo , zo doe ik het ook bij mijn kleine ketels. |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak @murmillo Is die kleine man ook in te huren? 😀 |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak @haak 🤐 🤐 😆 |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Lekker bezig !! dit is wel het langste draadje op het forum geloof ik … |
5 jaar geleden |