-
Jandemann replied to the topic "Beerenburger kruidenbitter recept" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert Ga ik eerst met wat meer suikersiroop aan de slag 👌 Warm wordt je er zeker van en de smaak is ook helemaal niet verkeerd ! Het heeft ook wel wat om het zo te kunnen drinken als 200… Read more»
-
Ton replied to the topic "Beerenburger kruidenbitter recept" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert dan komt het boek om te beginnen mooi van pas, voorziende vragen volgen 🤣
-
Ton replied to the topic "Beerenburger kruidenbitter recept" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert dan duiken we hier de kookhoek in om wat te vinden😄
-
Ton replied to the topic "Beerenburger kruidenbitter recept" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert iets om ons verder in te verdiepen dus wat smaken toevoegingen in combinaties doen? Zijn die combinaties ergens in boek beschrijving te vinden ook vraag ik mij af Robbert.
-
RuMo replied to the topic "Gezocht : Eau de Vie recepten" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert dank je, mijn antwoord was wat kort door de bocht. Was eigenlijk alleen voor de LOL 😉
-
RuMo replied to the topic "Kristalsuiker vs druivensuiker" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert,als je de suiker niet inverteer(is dextrose) waarom doe je er dan standaard citroenzuur in. Moet je niet kijken wat de PH waarde is?
-
Munckerik replied to the topic "Kristalsuiker vs druivensuiker" – 5 jaren, 4 maanden geleden
-
Catnip replied to the topic "Kristalsuiker vs druivensuiker" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert Deze volg ik niet, of ik lees ‘m verkeerd. Je kan altijd meer suiker oplossen in water om het SG te laten stijgen. Tot wel 5 kilo in een liter 😬. (Dextrose/sucrose/glucose) Zeg je nou dat voor een gegeven… Read more»
-
Harryd1969 replied to the topic "Ook een nieuwe hobby" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert ook ik ben voor 😉 heb ook wel ruimte in de tuin, zwembad erbij 😉 ben altijd voor !
-
Jank replied to the topic "Kristalsuiker vs druivensuiker" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert bedankt! Ik hou wel van de simpele uitleg😉
-
Ollie1980 replied to the topic "Eerste keer Whiskey" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert💪 . Ik ga er mee aan de slag👌
-
Ollie1980 replied to the topic "Eerste keer Whiskey" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert
ph meter heb ik , dat zijn beide bases toch? Wat is het verschil dan … -
Ollie1980 replied to the topic "Eerste keer Whiskey" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert, bedankt voor de tips , je hebt me al een eind op weg geholpen . Nog een vraagje , ik kan nergens een PH correctie set vinden . We hebben whiskey mout besteld bij unibrew chateau 14-20 ppm 3… Read more»
-
Odevie replied to the topic "Whiskey distilleren" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert kan je bvb ook mout en multigranenmeel combineren?
-
Ollie1980 replied to the topic "Eerste keer Whiskey" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert bedankt voor de tips! Wat ik een beetje mis als beginner zijn de verhoudingen …. water ,gerst/mout. En hoeveelheid gist
-
Notna replied to the topic "Eerste keer Whiskey" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert dit is een mooi verhaal bij er rijzen vragen bij mij als beginner. Waar ik het meeste mee zit is dat 1/3 uitstoken, hoe moet ik dat zien. Ik heb een alembiek van 12 liter ik begrijp dat als… Read more»
-
AxelF replied to the topic "Eerste keer Whiskey" – 5 jaren, 4 maanden geleden
Deze filmpjes zijn ook een goed voorbeeld
Misschien kun je ook contact met @robbert opnemen .
Ik denk dat er op dit en andere forums weinig of geen zijn die whiskey als hij kunnen maken .
-
Xandor replied to the topic "Eikenvat 1L met folie zak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert na 1 keer een redelijke whisky te hebben gemaakt …. maar deze was al lekker dus met meer geduld en wat meer respect moet het beter gaan… ps kan ik 10lrt vaatje eerst een paar weken laten rijpen met… Read more»
-
Xandor replied to the topic "Eikenvat 1L met folie zak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert/@notna nota ik heb alles afgekeken van robbert!…hij weet er heel veel van ik ben maar een amateur.. lees veel en denk aan je kosten.. ik heb nu ook een hele installatie staan om maar aan bepaalde eisen te voldoen….. Read more»
-
Krikke replied to the topic "Eikenvat 1L met folie zak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert
Nee was inderdaad niet goed opgeslagen en ook maar half vol , jammer van de moeite maar weer een les geleerd natuurlijk , kon er wel om lachen . - Meer laden