Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Stookforum

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Stookforum

@stookforum

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 16
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Reflux condenser zelf maken." – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Reflux condenser zelf maken." – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Vergisting snel gestopt" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    @odevie ik zou eerder wat vers water erin bij gieten en wat gistvoeding zout . 
    Leg stuk blank papier op oppervlakte en giet hier het water op zodat je het beslag zo weinig mogelijk in beroering brengt

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "14,9% evenementen alcohol aangeboden" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    @kees22 ik denk aangelengde drank of zo. Al dacht ik dat dat verboden was in Nederland. ‘evenementen bier’ met een lager alcohol percentage mag toch eigenlijk ook niet?
     
    Misschien kan de topic starter er iets meer over zeggen? 

  • Profielfoto van Kees22

    Kees22 antwoordde op het onderwerp "14,9% evenementen alcohol aangeboden" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    Ik ben wel benieuwd waar die 14,9 % evenementen alcohol op slaat. De genoemde dranken zitten toch wel aardig boven de 14,9 %.

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Vergisting snel gestopt" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    @odevie de ph van 5,5 is een ph waarde voor het enzym werking bij  voornamelijk graan / mout beslag. . In enkel suiker is deze waarde niet een richtgetal .  Bakkersgist zelf zal bij 3,5 nog werken . Stoppen van…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Vergisting snel gestopt" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    @stookje wanneer je suiker vergist gebruik je water , ( invert )suiker , citroenzuur , gist en gistvoeding .  Bij suiker zal een start ph en eind ph max 1.4 punt gezakt zijn als gisting goed verlopen is.  Belangrijk is…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "14,9% evenementen alcohol aangeboden" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    @stookje goed punt 😂..

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan vind forumbericht "14,9% evenementen alcohol aangeboden" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "14,9% evenementen alcohol aangeboden" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    Heeft gin een houdbaarheidsdatum eigenlijk 🤔 😉 ?

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Vergisting snel gestopt" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    @odevie wat was hette vergisten product ?
     

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "‘Ne kelder vol zoer beer" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "‘Ne kelder vol zoer beer" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "‘Ne kelder vol zoer beer" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo antwoordde op het onderwerp "Likeur maken" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    @mayascornercafe welkom! Een kennis van mij is daar net aangekomen om een bestaan op te bouwen als duikinstructeur.

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Likeur maken" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van Robbert

    Robbert antwoordde op het onderwerp "Likeur maken" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    @mayascornercafe zoek even op forum op. : Beginners “shopping list”.
     

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan vind forumbericht "Vergisting snel gestopt" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan antwoordde op het onderwerp "Vergisting snel gestopt" – 3 jaren, 11 maanden geleden

    @rumolist turbo gist zou na 12 dagen wel klaar moeten zijn toch? Waarschijnlijk is hij gewoon uitgegist hoor.
     
    Ik zou hem gewoon stoken, kijken wat de opbrengst is.
     
    Heb de je iSpindel wel gekalibreerd? 

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo vind forumbericht "Vergisting snel gestopt" – leuk 3 jaren, 11 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto kusleon

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 5 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens