Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Robbert

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Robbert

@robbert

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 9
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Welke brouwketel?" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert bedankt voor je antwoord.
    ik ga er over nadenken 🤔 
    groet, @ndré🥃😎

  • Profielfoto van Jaapjanjoost

    Jaapjanjoost antwoordde op het onderwerp "Vitamine B?" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert Ja ken ik. De molen in de plaats waar ik woon kan ook alles leveren voor dezelfde prijzen.

  • Profielfoto van Alchemist

    Alchemist antwoordde op het onderwerp "Vitamine B?" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert Brouwland heeft die, alleen in 1 kg of 25 kg zakken. Dat is een beetje jammer.

  • Profielfoto van Stefan

    Stefan antwoordde op het onderwerp "Vitamine B?" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert ok. Waarom?
    En welk soort merk/ type is het beste
     

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Vitamine B?" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert, je zou ook marmite kunnen gebruiken daar zit ook veel vitamine B in maar dat is wel een sterk bewerkt product. Voor iets anders zou ik het niet gebruiken het is namelijk niet te vreten. 🤮

  • Profielfoto van Theresa

    Theresa antwoordde op het onderwerp "Ouderwets Lightbody rum maken" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert Dan prijs ik me gelukkig dat je mijn keteltje nog  heb willen doen . Mijn tante zegger zal ook blij zijn met de resultaten  na jou veranderen syn t500 als hij syn keteltje gaat gebruiken .

  • Profielfoto van marcel1966

    marcel1966 antwoordde op het onderwerp "Ouderwets Lightbody rum maken" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert
    ziet lekker uit, wanneer ga jij dit stoken?
    volgens mijn berekening ergens eind mei, misschien een idee dat ik dan kom?
    Groet Marcel

  • Profielfoto van PatBolk

    PatBolk antwoordde op het onderwerp "Korenwijn" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert Gisteravond de mais/rogge/mout-maisch, die in het vergistingsvat al heerlijk rook, de eerste keer overgehaald. Bij het (langzaam) oplopen van de temperatuur, ontstond er een overrijpe banaan geur. En ook de eerste uitloop had een zoetige smaak. Die maakte plaats…   Read more»

  • Profielfoto van Stefan

    Stefan antwoordde op het onderwerp "Ouderwets Lightbody rum maken" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert ik gebruik de  fermentis c 70,die schijnt ook rond die temperatuur te moeten staan.

  • Profielfoto van Stefan

    Stefan antwoordde op het onderwerp "Ouderwets Lightbody rum maken" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert het gaat redelijk vlot lijkt het. Komt dat mede door de temperatuur?

  • Profielfoto van Odevie

    Odevie antwoordde op het onderwerp "Rijsthulzen" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert als ik het goed begrijp het meel mee vergisten, daarna rijsthulzen toevoegen en in een kookzak op een dubbele bodem mee in de ketel en zo alles stoken? Verhouding meel/rijsthulzen?

  • Profielfoto van Strauss

    Strauss antwoordde op het onderwerp "Eerste suiker wash met Champagne gist" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert Dank Robbert, Ik zal dit stappenplan strikt volgen hoewel dit al heel sterk overeenkomt met wat ik gedaan heb. 2 oorzaken waar ik aan denk: – kan het zijn dat ik teveel gist voeding gegeven heb: havermout samen met…   Read more»

  • Profielfoto van Strauss

    Strauss antwoordde op het onderwerp "Eerste suiker wash met Champagne gist" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @Robbert, heb nog geen toestel op dit te meten.  Wat ik ondertussen gedaan heb is een bokaal nemen met wat suiker, DAP en heel klein beetje citroenzuur en dan opniew 25gram champagne gist toegevoegd en alles goed zitten schudden. Binnen…   Read more»

  • Profielfoto van Stefan

    Stefan antwoordde op het onderwerp "Mijn ketel" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert, ja klopt. Maar dat is op de foto wel te zien

  • Profielfoto van Troet

    Troet antwoordde op het onderwerp "Ouderwets Lightbody rum maken" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert dit is heel goed om de potentie op te krikken . 🤪🤪

  • Profielfoto van Stefan

    Stefan antwoordde op het onderwerp "Mijn ketel" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert stuk 15mm is 55cm 3/8 leiding(koeler) is 6m.

  • Profielfoto van Troet

    Troet antwoordde op het onderwerp "Ouderwets Lightbody rum maken" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert ga je dit maken ? 🤣
     88564EA1-47D9-4083-96A0-5F8227AC06C3.jpeg

  • Profielfoto van Peet

    Peet antwoordde op het onderwerp "Nieuwe" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert alleen de regelbare gasdrukregelaar is met verzenden overleden jammer genoeg maar weer een week wachten 😊

  • Profielfoto van Grensjager2

    Grensjager2 antwoordde op het onderwerp "Bouw ketel 80 liter daalderop boiler" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert ik koop volgende maand een T500. Ik ben volledig nieuw in deze materie en hobby. Ik denk dat ik het zeker leuk ga vinden en heb al een boiler gekocht van 30 liter. Vandaag ontmanteld. Zal straks nog een…   Read more»

  • Profielfoto van Ivan

    Ivan antwoordde op het onderwerp "Filteren" – 5 jaren, 1 maand geleden

    @robbert haha daar heb je wel gelijk in! Vind het altijd zonde om weg te gooien🙈 maar moet er toch maar aan geloven 😊

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 dag geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 6 dagen geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 1 week geleden

  • Gratis Prestige Essence proeven! Probeer eens iets nieuws

    Door Stookforum 1 week geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens