-
Jandemann replied to the topic "Beerenburger kruidenbitter recept" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert
Terug brengen naar 40%, is dat inclusief de suiker siroop? Dus dan heb ik 1 liter van 40% waarin de 150/200 ml suikersiroop al bij in zit?
Ik moet nog 3 weken trekken maar het ziet er goed uit 🙂 -
Jandemann replied to the topic "Schoonmaken van mijn mooie 30 LITER – ALQUITARA" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert Goede tip 👍 niet duur ook.
-
Robbie replied to the topic "Eikenvat 1L met folie zak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert haha jaa de schoonfamilie heeft eigen stooksels in de familie. Maar ik denk dat het voor misschiet iets te groot is dan haha dat krijg ik natuurlijk nooit vol
-
Ton replied to the topic "Eikenvat 1L met folie zak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert land van oogsten en bottelen weet ik van je eerdere gesprekken idd, oké niet 1 jaar en biologisch voor zover mogelijk ik het kan krijgen zoals mijn druif uit de tuin hier, druif is verplaatst dus daar even geen… Read more»
-
AxelF replied to the topic "Een foto verslag van maïschen voor een whiskey beslagje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert ik hou mij aanbevolen .
-
Ton replied to the topic "Eikenvat 1L met folie zak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert dus als ik ooit een nieuw 10 liter vaatje koop kan ik hem misschien beter eerst vullen met een zelfgemaakte wijn voor een jaar.
-
Ton replied to the topic "Eikenvat 1L met folie zak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert schijnt de drank dan zachter te maken begreep ik omdat het de tanines zou verlagen
-
Ton replied to the topic "Eikenvat 1L met folie zak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert en zo’n gebruikt vat heeft ook gelijk smaak
-
Ton replied to the topic "Eikenvat 1L met folie zak" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert mooie prijs ook 👍
-
Murmillo replied to the topic "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert niet het oud ijzer Rob! Je weet dat ik een helm zoek.
-
Harryd1969 replied to the topic "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert we gaan lekker verder mee experimenteren ! Benieuwd wanneer ie aan komt
-
Harryd1969 replied to the topic "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert heb deze ook besteld inmiddels
-
Troet replied to the topic "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert🤭🤭
-
Troet replied to the topic "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert met deze opstelling ontstaat toch wel meer druk in de ketel kan dat geen kwart ?
-
Troet replied to the topic "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert voor mij is het onbegrijpelijk waar je het allemaal staat,zeker bij de schildpadden 😂😂😂
-
Psycat replied to the topic "Een foto verslag van maïschen voor een whiskey beslagje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert
Waaaw ! Zou je via stookforum moeten verkopen 🙂
-
Figaro replied to the topic "auto met water/methanol inspuit" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert ja dacht ik ook altijd maar gaat echt niet meer ik heb met de 21 jaar een ernstig auto-ongeluk gehad particiele dwarslaesie en de pijn en uitstraling naar benen word steeds erger ,ik reed al motor op de dag… Read more»
-
Figaro replied to the topic "auto met water/methanol inspuit" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert ,wou mooi Robbert is een mooie motor en een leuke sport,ja henk vink is even geleden maar ik ben ook niet zo jong meer 🤣 ik hou van alle motorsporten en ik kijk ook alles ,ik heb ook altijd… Read more»
-
Figaro replied to the topic "auto met water/methanol inspuit" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert in drachten ging ik vroeger vaak kijken naar Henk Vink
-
AxelF antwoordde op het onderwerp "Een foto verslag van maïschen voor een whiskey beslagje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert als u met deze klaar bent wat voor houtsnippers gaat u gebruiken?
Ben ik onbeleefd als ik vraag of u ook weer enkele proefmonsters naar liefhebbers zal sturen ?
- Meer laden