Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Robbert

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Robbert

@robbert

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 9
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Jandemann

    Jandemann replied to the topic "Beerenburger kruidenbitter recept" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert
    Terug brengen naar 40%, is dat inclusief de suiker siroop? Dus dan heb ik 1 liter van 40% waarin de 150/200 ml suikersiroop al bij in zit? 
    Ik moet nog 3 weken trekken maar het ziet er goed uit 🙂 

  • Profielfoto van Jandemann

    Jandemann replied to the topic "Schoonmaken van mijn mooie 30 LITER – ALQUITARA" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert Goede tip 👍 niet duur ook.

  • Profielfoto van Robbie

    Robbie replied to the topic "Eikenvat 1L met folie zak" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert haha  jaa de schoonfamilie heeft eigen stooksels in de familie.  Maar ik denk dat het voor misschiet iets te groot is dan haha  dat krijg ik natuurlijk nooit vol

  • Profielfoto van Ton

    Ton replied to the topic "Eikenvat 1L met folie zak" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert land van oogsten en bottelen weet ik van je eerdere gesprekken idd, oké niet 1 jaar en biologisch voor zover mogelijk ik het kan krijgen zoals mijn druif uit de tuin hier, druif is verplaatst dus daar even geen…   Read more»

  • Profielfoto van AxelF

    AxelF replied to the topic "Een foto verslag van maïschen voor een whiskey beslagje" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert ik hou mij aanbevolen .

  • Profielfoto van Ton

    Ton replied to the topic "Eikenvat 1L met folie zak" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert dus als ik ooit een nieuw 10 liter vaatje koop kan ik hem misschien beter eerst vullen met een zelfgemaakte wijn voor een jaar.

  • Profielfoto van Ton

    Ton replied to the topic "Eikenvat 1L met folie zak" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert schijnt de drank dan zachter te maken begreep ik omdat het de tanines zou verlagen

  • Profielfoto van Ton

    Ton replied to the topic "Eikenvat 1L met folie zak" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert en zo’n gebruikt vat heeft ook gelijk smaak

  • Profielfoto van Ton

    Ton replied to the topic "Eikenvat 1L met folie zak" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert mooie prijs ook 👍

  • Profielfoto van Murmillo

    Murmillo replied to the topic "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert niet het oud ijzer Rob! Je weet dat ik een helm zoek.

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 replied to the topic "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert we gaan lekker verder mee experimenteren ! Benieuwd wanneer ie aan komt

  • Profielfoto van Harryd1969

    Harryd1969 replied to the topic "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert heb deze ook besteld inmiddels

  • Profielfoto van Troet

    Troet replied to the topic "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert🤭🤭

  • Profielfoto van Troet

    Troet replied to the topic "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert met deze opstelling ontstaat toch wel meer druk in de ketel kan dat geen kwart ?

  • Profielfoto van Troet

    Troet replied to the topic "Ketel erbij kopen …" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert voor mij is het onbegrijpelijk waar je het allemaal staat,zeker bij de schildpadden 😂😂😂

  • Profielfoto van Psycat

    Psycat replied to the topic "Een foto verslag van maïschen voor een whiskey beslagje" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert
    Waaaw !  Zou je via stookforum moeten verkopen 🙂
     
     
     

  • Profielfoto van Figaro

    Figaro replied to the topic "auto met water/methanol inspuit" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert ja dacht ik ook altijd maar gaat echt niet meer ik heb met de 21 jaar een ernstig auto-ongeluk gehad particiele dwarslaesie en de pijn en uitstraling naar benen word steeds erger ,ik reed al motor op de dag…   Read more»

  • Profielfoto van Figaro

    Figaro replied to the topic "auto met water/methanol inspuit" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert ,wou mooi Robbert is een mooie motor en een leuke sport,ja henk vink is even geleden maar ik ben ook niet zo jong meer 🤣 ik hou van alle motorsporten en ik kijk ook alles ,ik heb ook altijd…   Read more»

  • Profielfoto van Figaro

    Figaro replied to the topic "auto met water/methanol inspuit" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert in drachten ging ik vroeger vaak kijken naar Henk Vink

  • Profielfoto van AxelF

    AxelF antwoordde op het onderwerp "Een foto verslag van maïschen voor een whiskey beslagje" – 5 jaren, 4 maanden geleden

    @robbert als u met deze klaar bent wat  voor houtsnippers gaat u gebruiken? 
    Ben ik onbeleefd als ik vraag of u ook weer enkele proefmonsters naar liefhebbers zal sturen ?
     

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 1 dag geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 3 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 7 dagen geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 1 week geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens