Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Robbert

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Robbert

@robbert

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 9
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Willempy

    Willempy reageerde op het onderwerp "Spruitjes experiment" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert dank je.

  • Profielfoto van Jeert

    Jeert reageerde op het onderwerp "Blaand, wijn van wei" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert,Ik heb 2 vragen over verwarmingVraag 1 is omtrent de bron verwarmingMaak de verwarmings temperatuur die je instelt om de stookketel te verhitten wat uit?Ik gebruik een elektrische kookplaat waarvan ik de temperatuur precies kan afstellen.Max. is 280COm 20 ltr…   Lees meer»

  • Profielfoto van dumo

    dumo reageerde op het onderwerp "Ruw stook whiskey" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert
    Bedoel je voor de ruwstook ( 1 ste stook)

  • Profielfoto van Grutte Pier

    Grutte Pier reageerde op het onderwerp "etherische olie en hydrolaten" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert Dank je Robbert

  • Profielfoto van grad

    grad reageerde op het onderwerp "Ruw stook whiskey" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert  wat is dan het ideale percentage om te stoppen met de eerste overhaal?

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan reageerde op het onderwerp "graanjenever maken: recept? Werkwijze?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert ah okay, dan ga ik wat zakjes erbij halen 😂.

  • Profielfoto van Stefan

    Stefan reageerde op het onderwerp "Nieuw hier en bouw stookketel" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Gepost door: @robbert
    t is weer de tijd dat die boilers volop aangeboden worden . 
     IMG_20210112_170112076.jpg

    Krijg je ze, of neem je ze over voor de koperprijs?
     

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan reageerde op het onderwerp "graanjenever maken: recept? Werkwijze?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert ik denk uit te komen op 25 liter mash ja.
    Hoeveel heb ik dan nodig? 

  • Profielfoto van Reno

    Reno reageerde op het onderwerp "Zelf mout roken!?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert qua mout die je kan krijgen bij Erik ben ik wel van overtuigd dat die goed zijn. Maar denk voorruit en wil toch ook wat proberen. En mijzelf kennende met wat ik lekker vindt is mijn belangstelling dus gewekt….   Lees meer»

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan reageerde op het onderwerp "graanjenever maken: recept? Werkwijze?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert ik ga Tsjechische droge bakkersgist gebruiken. Naar ik begreep drie zakjes van zeven gram.

  • Profielfoto van Stephan

    Stephan reageerde op het onderwerp "graanjenever maken: recept? Werkwijze?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert thanx! En op welke temperatuur kan ik het vat het beste houden? Als ik hem hier boven neer zet zal hij constant rond de 20 graden zijn. Is dat goed of eigenlijk iets te laag?

  • Profielfoto van st3v3nsz

    st3v3nsz reageerde op het onderwerp "Hulp nodig, eindproduct met chemische geur/smaak" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert Goedemorgen Robbert, Na het nu twee keer te hebben geprobeerd is de chemische smaak  weg in de stookalcohol, Het geurt zelfs bijna tegen het lekker aan, de smaak is ook goed, dus daar ben ik blij mee.   We…   Lees meer»

  • Profielfoto van Grutte Pier

    Grutte Pier reageerde op het onderwerp "Zelf mout roken!?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert Ok kunnen we bomen en visie uitwisselen.

  • Profielfoto van Thurstan

    Thurstan reageerde op het onderwerp "Havermout wiskey" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert Dus 85% haver en 15% mout dan gebruiken?Ik lees in de recepten ook dat sommige gist gebruiken en andere niet?Wat is hier het beste?

  • Profielfoto van Grutte Pier

    Grutte Pier reageerde op het onderwerp "Zelf mout roken!?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert Goed idee, Ik kom nogal eens bij Foppe in zijn sneuphok koffie drinken. Ik heb vanmiddag Utrecht gebeld. Maand terug heeft een vakgroep allemaal (4 kuubs container) laboratoriumglaswerk afgevoerd als afval. Was ik wel ff ontdaan.Deze maand wil ik…   Lees meer»

  • Profielfoto van Reno

    Reno reageerde op het onderwerp "Zelf mout roken!?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert / @alchemist ik lees met belangstelling deze topic, en krijg zin om zelf de mout te gaan roken. Nu wil ik eigenlijk ook zelf hiermee beginnen. Nu wil ik wel iets creëren waar ik de zilte toon zoals bij…   Lees meer»

  • Profielfoto van Alchemist

    Alchemist reageerde op het onderwerp "Zelf mout roken!?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert Robbert, eenieder die jouw recepten heeft gelezen of de filmpjes van je heeft bekeken weet dat wat jij doet allesbehalve simpel is 😉    Maar inderdaad, je hebt me tweemaal een rokerige Whisky opgestuurd die onder de proevers, ondergetekende…   Lees meer»

  • Profielfoto van zoef

    zoef reageerde op het onderwerp "(Oude) rode wijn verstoken: Plan van aanpak?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert, nog even specifiek over Sulfiet: ik wil namelijk graag kunnen uitsluiten dat daarvan te veel in mijn alhocol aanwezig is. Zou het een goed idee zijn om dit mbt van dit soort teststrips te onderzoeken? of zijn daar ook…   Lees meer»

  • Profielfoto van eneR

    eneR reageerde op het onderwerp "Zelf mout roken!?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert
    Oké, dacht dat je aanpassingen in de kolom had gemaakt. 

  • Profielfoto van eneR

    eneR reageerde op het onderwerp "Zelf mout roken!?" – 5 jaren, 5 maanden geleden

    Posted by: @robbert (Net een t500 geüpgrade hier voor iemand die al zo een ding had en wat meer op aroma en ook rauw spul wilde stoken. Een Kroonring in alembiek , dubbele bodem plaat , een themperatuur meetpunt erbij…   Lees meer»

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 3 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 1 week geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens