Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Pepernoten @ndre even met een blender fijn maken . Zal zeker werken . En heerlijk met roomijs te serveren. |
In forum Het Café (praathuis) |
3 jaar geleden |
|
RE: Pepernoten @ndre pepernoten ziiten diverse kruiden in o.a. anijs zaad , kaneel , nootmuskaat , kruidnagel. He kunt hiervan zeker gebruik maken . Je kunt oplossen in alcohol , rum of whiskey laten trekken en ... |
3 jaar geleden |
|
RE: Zure lucht in da house! @rino3-5 een normaal gistend beslag stinkt altijd beetje als zuur schraal bier . Zeker als je snel gist krijg je meer Azijnzuur vorming . (Turbo gist geeft meer bijproduct ) zolang het gist en niet ee... |
3 jaar geleden |
|
RE: Pastis maken @ramonis inderdaad venkel zaad |
In forum Stookforum |
4 jaar geleden |
|
RE: Geheel nieuw en vol vragen @bdir STOOKWIJN SUIKER . 2 kilo suiker los je op in 1 liter water van 80 gr waarin 5 gr citroen zuur is opgelost . Hou dit 40 min op deze temperatuur . Hierna voeg je 8 liter koud water toe . Bij 21 -... |
In forum Stel je even voor... |
4 jaar geleden |
|
RE: Mijn 1e kleine "eigenbouw" ketel Rvs IMG_20221211_135422157.jpg |
In forum Mijn installatie |
4 jaar geleden |
|
RE: Mijn 1e kleine "eigenbouw" ketel En IMG_20221211_135333895.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Mijn 1e kleine "eigenbouw" ketel @poverino als het niet lukt er staat hier ook nog messing ,rvs , koper plaat ,latoen koper IMG_20221211_135240594.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ook de laatste Drambuie zal vanavond genuttigd zijn . Volgend najaar maar een paar liter weer maken . IMG_20221210_173834485.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Sourmash, bourbon en moonshine. @rumo ik heb van de sourmash nu nog 1 flesje over . Ik heb verder nog wel wat Andere dranken op voorraad. Dus verdorsten zal ik nuet . Ik moet mispel drank nog afmaken dit jaar . Ik heb nog 38 kil... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: *nieuw* stook installatie getrokken fruit???? @bas7726 lychee , vijgen , banaan en druif zijn goed om mee te starten en beetje ervaring op te doen. |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |
|
RE: Sourmash, bourbon en moonshine. Nog eens 6 mnd later de sourmash uit de kelder .tijd veranderd en verbeterd dat is toch overduidelijk. Hoewel er geen uitdaging zit in dit soort instap stokers drankjes misschien toch nog maar eens e... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: *nieuw* stook installatie getrokken fruit???? Nog een . IMG_20210207_174624042.jpg |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |
|
RE: *nieuw* stook installatie getrokken fruit???? Ik stook met eigenbouw , charantaise en thuis met een semi charantaise uit zelfbouw , alquitara en soms ook met een oude potstill fruit dranken/ eau de vie / brandy . Voor ultieme fruit smaak overbre... |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |
|
RE: Mijn 1e kleine "eigenbouw" ketel @klompenpaard in stand houden van heksen jachten . Messing , methyl , ethylcarbamaat , cyanides allemaal om te demotiveren. Lood in messing is ook zo iets . Bij vergisting en alcohol oxidatie komt az... |
4 jaar geleden |