Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: ALQUITARA 2.5 liter is er. @rudy68 alcohol moet even huwen met het aanwezige vocht en aan zuurstof oxyderen . Hierdoor raakt het scherpe smaak kwijt.. Zou je meteen gebruiken kunnen bepaalde stoffen die normaal uit oxyderen ... |
In forum Stookforum |
4 jaar geleden |
|
RE: Een tijdelijke schouder om een beetje te leunen, een handreiking die liefde voor het stoken uitstraalt. @poverino welkom op forum . Ik weet niet of ik jou kan helpen. Ik heb een klein beetje ervaring opgedaan de laatste 43 . Ook een beetje ervaring opgedaan in professionele sector. Doe nog wat freelan... |
In forum Het Café (praathuis) |
4 jaar geleden |
|
RE: ALQUITARA 2.5 liter is er. @rudy68 na de finale overhaal te hebben gedaan miet je altijd de drank 24 -48; u laten staan alvorens te gebruiken voor een Maceraat |
In forum Stookforum |
4 jaar geleden |
|
RE: Help gist proces start niet @martin74 wacht nog even 48 u af sommige gisten komen langzaam op gang |
In forum Gist vragen |
4 jaar geleden |
|
RE: ALQUITARA 2.5 liter is er. Macereren van kruiden , fruit , wortel , bloem , tak , noten maakt inderdaad verschil in op welke methode je macereert . Dat kan oo kamertemperatuur , verwarmd en ook onder druk . Met zaden en houtach... |
In forum Stookforum |
4 jaar geleden |
|
RE: Gemoute gerst @benneke 3,2 liter per kilogram . Dus 6,25 kilo op 20 liter. |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Kan voor mij deze nieuwe hobby wel uit? @diederrick voor mij is het niet om wat het kost . T is na al die jaren niets meer dan Routine ,een gewoon . Beetje tijd in vullen. Voorraad bijhouden hoeft ik ook niet eens. Ik krijg het in die ... |
4 jaar geleden |
|
RE: Kan voor mij deze nieuwe hobby wel uit? @rino3-5 hangt af van investeringen. Je kunt dure ketels en materialen kopen of zelf bouwen wat net zo goed kan werken . Je kunt dure mouten en gisten kopen . Maar ook zak graan en fruit halen en zelf... |
4 jaar geleden |
|
RE: Mispels . En dat is wat de gist hierboven beschreven er mee doet. IMG_20221105_2208143203.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Mispels . En de vaste rommel even eruit gezeefd. IMG_20221105_113248775.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Mispels . Uiteindelijk een mispel moes om te vergisten IMG_20221105_114134198.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Mispels . Paar potten ongepasteuriseerde honing. IMG_20221105_112036696.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Mispels . mispels even koken . IMG_20221105_104804301.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Mispels . De mispel uit de vriezer : IMG_20221105_104628384.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Tilburgs Kwartierke Paar jaar geleden had ik visite uit Groningen , limburg en ik woon dan in Friesland. Heb ik met schrobbeler , schylger jutters bitter en fladderak met wat Mengen van deze smaken in achterhoofd de frou... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |