Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Zo simpel is vodka beslag . Stoppen op 1/3 dan is uitstroom toch noet meer moeite waard . IMG_20220903_195557873.jpg |
In forum Het Café (praathuis) |
4 jaar geleden |
|
RE: Een Pdf over kwaliteit van de thuiswerkers @theresa ik bem komende 2 weken niet in gelegenheid. Je weet inmiddels hoe de gaschromaatograaf werkt haal hem deze zondag even op dan kun je zelf bezig .. |
4 jaar geleden |
|
RE: Wie kan/wil mij helpen opstarten @willemj sorry . Ik ben het niet vergeten maar beetje druk aan mijn hoofd gehad . Ik neem snel contact op. Komende week en die week daarop zijn hectisch . Als alles normaal verloopt zal ik in l... |
In forum Stel je even voor... |
4 jaar geleden |
|
RE: Zo simpel is vodka beslag . Percentage IMG_20220903_192521444.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Zo simpel is vodka beslag . Percentage eerste overhaal gemiddeld. IMG_20220903_192210873.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Zo simpel is vodka beslag . Gewoon stoken met alquitara IMG_20220903_184216619.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Zo simpel is vodka beslag . Even een zuur badje gehad . IMG_20220903_172954956.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Zo simpel is vodka beslag . de vraag hoe stook je het af en kun je ook een tiny filmpje maken kreeg ik via p.b. en ook app . Nu is ongeveer 60 liter stookwijn wat veel en stook ik het merendeel in mijn grote ketel met lenskop . ... |
4 jaar geleden |
|
RE: Zo simpel is vodka beslag . de vraag hoe stook je het af en kun je ook een tiny filmpje maken kreeg ik via p.b. en ook app . Nu is ongeveer 60 liter stookwijn wat veel en stook ik het merendeel in mijn grote ketel met lenskop . ... |
4 jaar geleden |
|
4 jaar geleden |
|
RE: Zo simpel is vodka beslag . Uitgegist en dus tijd om af te werken. IMG_20220903_184348867.jpg |
4 jaar geleden |
|
RE: Te lage opbrengst mout/wiskey @odevie ja het is beter om nu en dan te roeren . Ik zelf doe het de oude manier. Roeren in begin en bij tussen tijds opwarmen . Maar ook tussen door . |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |
|
RE: Te lage opbrengst mout/wiskey @theresa Je kunt je mout erop eesten / roken. Geeft een wat indringendere mout / bierachtige achtergrond . Mengen met eiken . Maar ook spek of droge worstjes roken kun je het bij gebruiken. . |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |
|
RE: Te lage opbrengst mout/wiskey Je kunt hoog rendement krijgen door ook op de masch met " korrel " dus ongefilterd te stoken maar je kunt inplaats van persen een centrifuge gebruiken. Een sap of groente centrifuge werkt prima . W... |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |
|
RE: Te lage opbrengst mout/wiskey @odevie ik ken de chateau mout zelf niet. Ik maak mijn mout zelf .daarmee krijg ik exact het profiel in smaak wat ik beoog en altijd een goed rendement. De hoeveelheid zetmeel en mogelijk omzetbare ... |
In forum Stooktips |
4 jaar geleden |