Forum antwoorden aangemaakt

RE: Het moge dan geen Single Malt Scotch Whisky heten

@alchemist vat branden prima gegaan  IMG_20220319_180030496.jpg

In forum Recepten

4 jaar geleden
RE: Ouderwets Lightbody rum maken

Na 9 mnd even proeven. De blanke rum is nagenoeg gelijk in smaak als de barbados rum " tje real McCoy. De gold doet niet onder voor de bacardi gold . Beide de caramel achtige achtergrond . De gold w...

In forum Recepten

4 jaar geleden
RE: Still spirits classic 8 temperatuur

@raynay je moet niet op hoge temperatuur grens van een gist vergisten. Het gaat iets sneller maar ten koste van kwaliteit. Heb je de alcohol 1 of meer keren overgehaald ? Voor schone alcohol moet j...

In forum Gist vragen

4 jaar geleden
RE: Vraag over reiniging bodem smartstill

Dunder werd vroeger burned ale genoemd . later door diverse vormen van gebruik kreeg het de naam dunder. De naam Burned ale zegt het eigenlijk al . Het restant van de vergiste masch dat de warmte van ...

In forum Stookforum

4 jaar geleden

@alchemist de hobbyisten blijven maar ouderwets knoeien , en kneien met dunderpits. Dom en niet van deze tijd. Men heeft niet door dat er ook schadelijke stoffen en verkeerde bacteriën kunnen ontstaa...

In forum Stookforum

4 jaar geleden
RE: Whisky uit 1965

@ndre komt goed . 👍👍

In forum Vraag en aanbod

4 jaar geleden

@ndre ik zal het flesje volgende week ophalen. Dan even zien hoe het bij jou te krijgen eventueel via opsturen .( Ik weet niet waar je woont )

In forum Vraag en aanbod

4 jaar geleden

@stookje als ik de mini alquitara tot het randje zou vullen dus helemaal vol wat niet de bedoeling is gaat er 1320 ml in. Tot net onder het rooster zit ik op 1 liter. Dus kom je met normale vulling...

In forum Stookforum

4 jaar geleden

@shelby197888 de 1 liter alquitara gaat ook 1 liter vulling in . Ja je zou met T500 maar ook met alquitara een alcohol kunnen stoken om deze daarna voor smaak met kruiden in de alquitara te stoken. ...

In forum Stookforum

4 jaar geleden
RE: Welke zelfbouw stookketel

@lambik dit is wat wel wordt toegepast. .  IMG_20220316_210448026.jpg

In forum Stookforum

4 jaar geleden

@shelby197888 als je al een t500 hebt voor alcohol is het zowiezo handig om het tekort komen van het apparaat aan te vullen met een ketel waar je optimaal smaak mee kunt stoken . Een veredelde koffie...

In forum Stookforum

4 jaar geleden
RE: Welke zelfbouw stookketel

@lambik het wordt vaker gedaan met 2 kolomen . Zowel dat ze bovenop gekoppeld worden . Je hebt veel condensatie oppervlakte maar ook dat er met een schuif kraantje en een bypass een extra mogelijkheid...

In forum Stookforum

4 jaar geleden

€12,50 vraagt hij voor dat flesje whiskey.

In forum Vraag en aanbod

4 jaar geleden

Hij moet door 1100 flesjes zoeken ,🤔

In forum Vraag en aanbod

4 jaar geleden

@ndre ik vraag na wat hij vraagt voor deze  IMG-20220315-WA0013.jpg

In forum Vraag en aanbod

4 jaar geleden
Pagina 178 / 729