Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: op zoek naar kolom 5L @leen-t, wat ik van je foto kan zie heb je niet ellemaal de goede ketel hier voor. Er zijn betere voor dit doel, maar voor dit soort ketel zijn wel eens uitbreidingen te koop. Heb je al bij Jan van de... |
In forum Mijn installatie |
5 jaar geleden |
|
RE: op zoek naar kolom 5L @leen-t, je moet eerst een stuk of 7 berichten plaatsen voordat je er foto's enzo er bij kan doen. Dus nog even volhouden. |
5 jaar geleden |
|
RE: De evolutie van het Stookforum @stephan, Ik heb ook nog steeds dat er de ene keer 1 pagina met topics getoond wordt en de andere keer 1 of soms 2 keer meer topics bij geladen kan worden. Ik vond het overigens wel handig dat je in d... |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: op zoek naar kolom 5L @leen-t, ik zie dat het je eerste bericht is dus als eerste welkom. Herborist hydrolaten, ben jij zo'n geitenwollensokken figuur die terug naar de natuur gaat 😆 😆 😆 . Misschie... |
5 jaar geleden |
|
RE: % omhoog @willie-woortman, leuk keteltje om mee te beginnen. Je zou met wat toevoegingen of je stooktechniek een wat hogere percentage kunnen halen. Maar om aanpassingen aan deze ketel te gaan maken is het nie... |
In forum Vraag en aanbod |
5 jaar geleden |
|
RE: % omhoog @stookforum, welke ketel heb ik iets gemist 🧐 |
5 jaar geleden |
|
RE: % omhoog @willie-woortman, ik mis een paar gegevens. Wat was het eind percentage alcohol van je stookwijn, welke ketel, hoeveel maal gestookt, hoeveel voor en na loop weg gedaan en misschien nog wel een paar. ... |
5 jaar geleden |
|
RE: Suikerbiet melasse destilleren @kena1979, Je aanpak is volgens mij goed, als je de volgende keer een gistvoeding gebruikt en een gist starter maak moet het wel goed komen. Bij mij duurt het wel eens een dag of twee voor dat het gaa... |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: AliExpress, Wish voedselveilig? Ik heb veel van dat RVS spul bij Alie gekocht, en technisch gezien is het prima. Ik heb geen onderzoek gedaan naar de samen stelling van het RVS, maar wat ik er van gelezen heb staat het hoog(genoeg) ... |
In forum Het Café (praathuis) |
5 jaar geleden |
|
RE: Bourbon Mais @munckerik, ik weet wel dat het goed gaat komen, maar ik wilde andere ook laten weten dat je er mee bezig bent. |
In forum Spirits |
5 jaar geleden |
|
RE: Suikerbiet melasse destilleren @kena1979, hoeveel suikerbietmelasse heb je gebruikt voor je 25 liter stookwijn? hoeveel % suiker bevat de suikerbiet melasse? heb je een giststarter gemaakt? SG meten van rietsuiker melasse vindt ik ... |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Suikerbiet melasse destilleren @alchemist, Met die producten uit de supermarkt zoals havermout of roggebrood ben ik altijd wat voorzichtig. Je weet nooit of er (maar eerder hoeveel) conservering middelen er in zitten. Je weet ook n... |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Bourbon Mais @jurro1971, Welkom op het forum. |
In forum Spirits |
5 jaar geleden |
|
RE: Bourbon Mais @jurro1971. Bio-brouwmaat is daar mee bezig(ja toch Erik), ik heb het ook weleens in een viswinkel webshop gekocht. |
In forum Spirits |
5 jaar geleden |
|
RE: Suikerbiet melasse destilleren @alchemist, ik zou voor de zekerheid ook nog wat gistvoeding toevoegen. Dat kan natuurlijk DAP of gistvoedingszout zijn, maar ik gebruik altijd een kilo mout. |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |