Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Kant en klare hoeveelheden kruiden voor een recept @hilly, leuk dat je het met ons wil delen. Dit kan net dat laatste zetje zijn wat nodig is om echte ambachtelijke drankjes te maken. Ik heb al een bestelling gedaan 👍 |
In forum Recepten |
5 jaar geleden |
|
RE: Schuim tijdens vergisten @alchemist, ik zou het dit keer zwart doen en de kleur ook. |
In forum Stookforum |
5 jaar geleden |
|
RE: Magische keteltjes - Het gekluns van een beginner @knooier hier in huis ook zo. Mijn gistemmers staat meestal gewoon in de woonkamer met fruit is dat niet zo erg maar met mout(en dan vooral de rook mout) wordt dat niet zo gewaardeerd. |
In forum Mijn installatie |
5 jaar geleden |
|
RE: Framboos/zomerfruit marceren. @brusstokertje, ik ben het met je eens dat het lagere ook een frambozen drankje te goeden komt. Ik heb een flesje van ruim 2 jaar oud staan. De kleur is inmiddels donker geel en de smaak wat voller. |
In forum Recepten |
5 jaar geleden |
|
RE: Hallo, medestokers.. @sven-2, het klaren van een rum mash met turbo clear 🤨 ga je mond spoelen met minimaal 92% alcohol. Nee dus, ik zou de turbo cleat alleen voor neutrale alcohol gebruiken. |
In forum Stel je even voor... |
5 jaar geleden |
|
RE: basvov @basvov. Hoi Bas, nou dan ben je aan het goede adres, hier valt veel te leren. En als je al weet hoe je limoncello moet maken ben je al een heel eind. |
5 jaar geleden |
|
RE: Hallo, medestokers.. @sven-2 voor de duidelijkheid, de vermogensregelaar gebruik je niet voor de reflex kolom maar alleen als je met de dome stook. Als je heel handig ben en verstand heb van elektronica dan zal je waarsc... |
5 jaar geleden |
|
RE: Magische keteltjes - Het gekluns van een beginner @knooier Ooo, je dacht dat het de eerste keer gelijk perfect zou zijn. Ja dan is het een tegenvaller 😀 maar anders gewoon door gaan. |
In forum Mijn installatie |
5 jaar geleden |
|
RE: Hallo, medestokers.. @sven-2, welkom. Dat ontspannen kan vanaf nu ook naast je keteltje, want daar kan je ook heel wat uurtjes naast zitten. Mijn interesse in stoken begon ook te groeien toen ik die malloten op Discovery ... |
5 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak @sjefman mooi hoor en netjes gemaakt. Mijn vrouwtje heeft ook een paar leuke speeltjes, maar dat is een heel ander verhaal 😳 Ik ben overigens een voorraad cider aan het maken voor de zomer, w... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
5 jaar geleden |
|
RE: Verder ontdekken @tekkerd welkom, je heb wel veel hobby's lijk mij moeilijk om je tijd over te verdelen. En ja, de meeste beginners vragen zijn als eens gesteld. Maar als je het niet kunt vinden stel ze gerust nog een... |
5 jaar geleden |
|
RE: Ook een nieuwe hobby @rienk, ja maar die is voor overstroom en niet voor een magnetisch veld en dat maakt hem warm(staat dat er niet op). |
5 jaar geleden |
|
RE: Ook een nieuwe hobby Oja, welkom Rienk, ik denk dat we nu wel aan het quotum zitten met noordelingen 😆 |
5 jaar geleden |
|
RE: Ook een nieuwe hobby @munckerik, je moet eerst een paar berichten posten meneer de Moderator, voor dat er een bijlage bij gevoegd kan worden 😉 |
5 jaar geleden |
|
RE: Ook een nieuwe hobby @rienk, 1500 W dat kookplaatje? Dan zou ik het haspel niet opgerold laten, zo gaat hij smelten of branden. |
5 jaar geleden |