-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 maanden, 1 week geleden
@robbert haha nee trouwen doe ik niet meer. 😂Ja zou super leuk zijn. Klinkt ook mooi “ice likeur”. Vind de helderheid prachtig wetende dat er eucalyptus en munt in zit.
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 maanden, 1 week geleden
@robbert een prachtige voor een Tiny misschien?
-
Murmillo vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 4 maanden, 1 week geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 4 maanden, 1 week geleden
-
Murmillo vind forumbericht "hoe de fijnstook verdelen ( eerste keer)" – leuk 4 maanden, 1 week geleden
-
Murmillo vind forumbericht "hoe de fijnstook verdelen ( eerste keer)" – leuk 4 maanden, 1 week geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 4 maanden, 1 week geleden
Welkom op dit gezellige forum. Heel veel lees, vraag en deel plezier.
-
Murmillo vind forumbericht "Poteen (Poitin)" – leuk 4 maanden, 1 week geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Poteen (Poitin)" – leuk 4 maanden, 1 week geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Poteen (Poitin)" – leuk 4 maanden, 1 week geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Zeer complete stookinstallatie (gin,whiskey, calvados)" – leuk 4 maanden, 1 week geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid op jullie forum Gait van 't Reepad 1966" – 4 maanden, 2 weken geleden
Welkom op dit prachtige forum. Veel plezier hier.
-
Murmillo vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 4 maanden, 2 weken geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 maanden, 2 weken geleden
@rumo haha me2 maar dit forum onderdeel wel. kon goed een L&l gebruiken na lange dag school.
-
Murmillo vind forumbericht "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – leuk 4 maanden, 3 weken geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 maanden, 3 weken geleden
@robbert thnx Rob, dit is nog uit de dagen dat je me dagelijks ondersteunde en we uren over verschillende drankjes konden praten. Tegelijkertijd was ik als anti tomatensap weer verslingerd aan tomatensap met dit of aquavit. Het waren donkere dagen… Lees verder»
-
Murmillo vind forumbericht "Ik stel me voor als beginner, en een vraag" – leuk 4 maanden, 3 weken geleden
-
Murmillo vind forumbericht "Ik stel me voor als beginner, en een vraag" – leuk 4 maanden, 3 weken geleden
-
Murmillo antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 maanden, 3 weken geleden
Laten we dit weer wat leven in roepen:
IMG_0451.jpeg -
Murmillo vind forumbericht "Eerste stook van peated whisky – PPM" – leuk 4 maanden, 3 weken geleden
- Meer laden