-
Catnip reageerde op het onderwerp "Een foto verslag van maïschen voor een whiskey beslagje" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert niet helemaal mijn vraag. Ik stel hem anders. Waarom spoelen? Waarom niet gewoon weken in een paar liter water en dan door de zeef. Wat levert spoelen op t.o.v. gewoon weken. En ook; waarom zou je het enzym willen… Lees meer»
-
Paolo reageerde op het onderwerp "Op bezoek bij : – x -" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert oké, tis ondertussen al even dat je bij Diana bent maar had dit stukje nog niet gelezen. Wat gaaf dat er zoveel te ruiken en te proeven viel. Kan me voorstellen dat je niet moet gaan proeven als je… Lees meer»
-
Ton reageerde op het onderwerp "Cuts maken tijdens je spirit run" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert dat zullen dan veel glaasjes worden hier 🤣 ik heb namelijk zo goed als geen reuk haha, maar ja dat mag de pret niet drukken , zal wel effe aanpassen zijn en nog zorgvuldiger werken tijdens het stoken.
-
Ton reageerde op het onderwerp "Bouw ketel 80 liter daalderop boiler" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert een 10 liter daalderop heb ik wel interesse in mocht je die tegen komen , de 15 liter heb ik hier al staan.
-
Ton reageerde op het onderwerp "Bouw ketel 80 liter daalderop boiler" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert een mooie met flens aansluiting zie ik. Ik ben ook blij met de 15 liter daalderop en de aansluiting is het zelfde als de 80 liter dus kan er iets moois van maken/ combineren hier.
-
LemonLoo reageerde op het onderwerp "ketel + diverse atribute wegen omstandigheden aangeboden" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert Link is verlopen.
-
RuMo reageerde op het onderwerp "Beetje bezinksel" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert, een beetje zweem vind ik persoonlijk niet erg(koffiefilter en klaar), maar als je dat bij een gast voorzet vinden ze dit raar en worden ze argwanend. Met een koolstof filter heb ik met wodka wel goede ervaring, maar doe… Lees meer»
-
RuMo reageerde op het onderwerp "Beetje bezinksel" – 5 jaren, 4 maanden geleden
@robbert, en dan noem je het een natuur product, en je vertel er bij dat je het wel weg kan krijgen maar dat je dan smaak verlies. Bij mijn bruine rum had ik dit ook. Dan filterde ik het door… Lees meer»
-
Munckerik reageerde op het onderwerp "Even voorstellen" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert
ik weet dat je niet van die moderne dingen bent Robbert maar ik ben heel blij met mijn nieuwe schrootmolen. Zojuist ook weer bijna 50 kilo geschroot 😊 -
de Scheider reageerde op het onderwerp "low budget simpele ketel in 3 uurtjes" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert, bedankt voor de uitleg. Gr. Ad.
-
RuMo reageerde op het onderwerp "Hallo allemaal" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert. Ja dat zullen ze wel een combi ketel noemen.
-
de Scheider reageerde op het onderwerp "low budget simpele ketel in 3 uurtjes" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert, is dit vergelijkbaar met een retarder, die in het 80 mm. ronde inwendige rookgas kanaal van een oude gas gestookte AO Smith boiler 115 liter zit?
-
de Scheider reageerde op het onderwerp "low budget simpele ketel in 3 uurtjes" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert, volgens het schemaatje zit er geen vloeistof in de rectificeer ( de aanvoerleiding zit laag en de uitgaande leiding zit hoog). Is het een soort van filter, zonder koolstof of iets dergelijks met als eventueel, zoals je noemt, een… Lees meer»
-
Smipie reageerde op het onderwerp "Even voorstellen" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert
Dank voor de tip. ik ga volgende week even naar de bakker.
Ik heb even een nieuw lijntje geopend (all grain jenever). leek mij iets gepaster om daar op het recept in te gaan.
-
Munckerik reageerde op het onderwerp "Even voorstellen" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert inderdaad, u is groots.
-
Munckerik reageerde op het onderwerp "Even voorstellen" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert ik heb het net nagekeken en inderdaad zij zijn ook gecertificeerd. Ik zal eens contact met ze opnemen. Bedankt voor de tip 👍🏼
-
Munckerik reageerde op het onderwerp "Even voorstellen" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert ik zal het eens nakijken bij de Skal
-
Munckerik reageerde op het onderwerp "Even voorstellen" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert ik weet het Robbert maar ik mag enkel Skal gecertificeerde bio producten inkopen.
-
RuMo reageerde op het onderwerp "vlugge whisky mash" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert, vanaf nu noem ik mijzelf geen moonshiner meer maar “Thuisdistillateur” waar van akte en dit kan in de notulen opgenomen worden.
-
RuMo reageerde op het onderwerp "vlugge whisky mash" – 5 jaren, 5 maanden geleden
@robbert, ja ik wordt een beetje moe van dat vlug en turbo 😔
- Meer laden