Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: M n aller eerste keer suiker wash destilleren, @rino3-5 als er nog gisting is zou het beter zijn nog even tijd te geven en niet teveel het vat te beroeren. Kijk daarom op andere manier dan alleen naar waterslot of er nog actieviteit is. ( Watersl... |
In forum Het Café (praathuis) |
3 jaar geleden |
|
RE: M n aller eerste keer suiker wash destilleren, @rino3-5 als er nog gisting is zou het beter zijn nog even tijd te geven en niet teveel het vat te beroeren. Kijk daarom op andere manier dan alleen naar waterslot of er nog actieviteit is. ( Watersl... |
3 jaar geleden |
|
RE: Dunder Dunder en muckpits zijn niet meer van deze tijd en geven nooit een zelfde of een zekerheid in goede resultaten. Al meer dan 70 jaar geleden is analyse gedaan van wat toegevoegde waarde geeft aan rum.... |
In forum Stookforum |
3 jaar geleden |
|
RE: M n aller eerste keer suiker wash destilleren, @rinus55 Bailey is op basis van een Ierse whiskey dus al gauw zal een vollere smaak meer doen dan klare alcohol. Ierse whiskey is ochtend een beslag maken en 3 x 3 uurtjes stoken. Dus niet echt moeili... |
3 jaar geleden |
|
RE: M n aller eerste keer suiker wash destilleren, @rinus55 nee ik heb nooit een roggebrood recept geplaatst. En ik zou het ook niet aanbevelen. Ik gebruik zelf verse producten. In bijna dezelfde tijd als zoiets bereiden als dat roggebrood recept k... |
3 jaar geleden |
|
RE: M n aller eerste keer suiker wash destilleren, @rumo inderdaad het is zeker niet een recept van mij. Ik gebruik uitsluitend verse producten nooit eindproducten . En zeker niet met zout en commerciële stabilisators en conservering middel. Roggebr... |
3 jaar geleden |
|
RE: M n aller eerste keer suiker wash destilleren, @rino3-5 ja ongeveer 21 tot 28 dagen is normaal |
3 jaar geleden |
|
RE: M n aller eerste keer suiker wash destilleren, @rino3-5 7 gram red je het niet mee. Je zal tussen de 70 en 120 gram droge bakkersgist nodig hebben afhankelijk van het soort beslag . Bij rogge / mout is beter om hoog te pitchen. |
3 jaar geleden |
|
RE: Mountain Dew @rumo de vrijheid, de Walvis, de zwaluw zijn wel de top leverancier van het land van vers spul. Nee inderdaad geen reclame maar gewoon vaststellen van een feit. |
In forum Recepten |
3 jaar geleden |
|
RE: Vergeten stookwijn 3,5 maanden oud @gleneddy als ik een stookwijn maak weet ik wanneer ik moet afstoken . Als om een of andere reden het buiten planning komt te vallen gooi ik het weg . Een flesje allesreiniger is goedkopere dan 50 l... |
In forum Gist vragen |
3 jaar geleden |
|
RE: Vergeten stookwijn 3,5 maanden oud Je kunt het stoken en je toilet mee ontsmetten. Of voer de stookwijn aan het toilet. Te lang gestaan. |
In forum Gist vragen |
3 jaar geleden |
|
RE: Hollandsche CCVM ketel @rvdh het is wat lage opbrengst. 36 -38 kg mout /graan levert 10 liter whiskey van ruim 40% . |
In forum Mijn installatie |
3 jaar geleden |
|
RE: Vraag, ik heb een boiler 80 liter waarvan ik mijn eerste ketel wil gaan maken. @haak ik had het over in het algemeen betreft de bouw dat er soms de meest mooie creaties zijn . Maar niet altijd over functionaliteit nagedacht. Ik doelde niet op jou ketel. @Haak. Er komt hier d... |
3 jaar geleden |
|
RE: Vraag, ik heb een boiler 80 liter waarvan ik mijn eerste ketel wil gaan maken. Diameter buis van 54 mm hoeft niet te dun te zijn . Lengte en vulling maakt uit . Totale interne condens oppervlakte dus . Daar tegenover de verhouding van toevoer energie en Flow. Evenals de bouw v... |
3 jaar geleden |
|
RE: Vevor vraagje Het is maar net wat je gaat maken met de ketel . Voor veel dranken is het niet nodig. Als beginner zou je hem beter kunnen verwijderen. In toekomst komt dat vanzelf wanneer je hem echt nodig zal hebb... |
3 jaar geleden |