Forum antwoorden aangemaakt

RE: Kan ik dit nog wel stoken?

Oorzaak komt door verschillende mogelijkheden zoals vuil product , slechte gisting of slecht gist , vuil materiaal gebruikt , te vaak deksel eraf of erin geroerd, te lang gewacht met verwerken na ...

In forum Stookforum

3 jaar geleden
RE: Volledig recept whiskey maken

@martin74 als je op google zoekt en 40 of 50 liter pan rvs intoetst dan krijg je heleboel aanbiedingen.

In forum Recepten

3 jaar geleden
RE: Volledig recept whiskey maken

@alchemist zo simpel is het.

In forum Recepten

3 jaar geleden
RE: Gistvoeding rum

@ahelmons de havermout uit de winkels kun je even laten wellen in heet water . Na afkoelen toevoegen. Deel van Het eiwit deel word door verwarmen omgezet in aminozuren waar gist zich op voed

In forum Gist vragen

3 jaar geleden
RE: Eerste zelf bouwketel

@lambik netjes. Een zij uitstroom zou voor flow toch stukje 22 met een 35a 45 graden bocht naar beneden en dan naar 15 . .

In forum Mijn installatie

3 jaar geleden
RE: Voorbereiding voor kleine workshop in januari.

@alchemist 45 gr maakt makkelijker verwerken en geeft bredere smaak palet maar cruciaal niet perse. Meer water en sneller je alfa aanspreken .

In forum Het Café (praathuis)

3 jaar geleden

@lemmy op de workshop heb je meegewerkt en samen een beslag tot een perfect eind product weten te brengen . Dus thuis gaat het jou ook lukken ! Alle vertrouwen heb ik daarin . Rogge haver en mais is...

3 jaar geleden

@lambik hangt af van totale stijg hoogte van de damp . En totale condensatie oppervlakte .

3 jaar geleden

@lambik ik had dat al door dat het 80 mm was . Ja dan 24 cm is dan een goede verhouding

3 jaar geleden

@lambik dat zou een goede verhouding zijn

3 jaar geleden

@lambik voor een whisky kop op 50 liter 4 tot 9.inch dus 11tot 24 cm vanaf de flens . Afhankelijk ook van de diameter van de kop.

3 jaar geleden

@rudy68 mooi resultaat.

3 jaar geleden
RE: Airstill infusion basket

@profiteur als je zoekt onder ," prototype " hier vind je ook dingen die ik o.a. heb gemaakt voor die t500 ketel.

In forum Stookforum

3 jaar geleden
RE: 1e stook troebel wit

@dutchie het is mogelijk oorzaak zoals alchemist schrijft maar ook kunnen het magnesium zouten zijn of restanten van conservering middel. Pakken wijn van liddle is niet altijd een hoge kwaliteit. Het...

In forum Stookforum

3 jaar geleden
RE: Airstill infusion basket

Of  IMG_20230217_124411857.jpg

In forum Stookforum

3 jaar geleden
Pagina 116 / 729