Forum antwoorden aangemaakt

RE: Appelmoes

@pulle nog enkele dagen en kun je stoken. Stook je opkoper wel kleine ph aanpassing doen.

In forum De kookhoek

4 jaar geleden
RE: welke gasbrander kopen ?

@johans de achterste witte en groene zijn ideaal voor dergelijke ketels  IMG_20220518_195254260.jpg

In forum Het Café (praathuis)

4 jaar geleden
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863

@glennfiddich klopt er zijn recepturen met gentiaan. . Ook de genepi zijn met gentiaan en hop . Maar dat is zonde van de smaak. . (7 liter genepi nu hier bijna klaar . Ik heb zelfs nog genoeg kruid ...

In forum Recepten

4 jaar geleden
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863

@glennfiddich ik heb absint recepten uit diverse wind streken de oudste zijn uit 1578 . Ook de van absinth voorganger als kruidendrank maagelixer uit het 63 j b.c. dus romijnsche tijd heb ik in e...

In forum Recepten

4 jaar geleden
RE: Studieboeken?

@stookje dat iseen leuk boek . Ik heb deze al liggen.

In forum Stookforum

4 jaar geleden

@sjanzie jaar of wat geleden heb ik zelf omdat bij een destileerderij alles digitaal werd de oude manuals , instructie boeken en vademecums mee mogen nemen . Meeste zijn in Frans ,duits en enkele in ...

In forum Stookforum

4 jaar geleden

@sjanzie de meest uitgebreide manuals en instructie boeken zijn franse en Duits. Daar zit ook de meeste know how van oudsher.

In forum Stookforum

4 jaar geleden
RE: vergisting

@peter-hermple zet nooit een vat op de grond maar op een verhoging. De kou trekt op . Ik een metsel kuip met warm water en daar een Aquarium verwarmer in of een warmte mat die voor teraria worden geb...

In forum Stookforum

4 jaar geleden
RE: Fijnstook filter

@kees22 Er was een andere stoker die vroeg mij erom. Die had ook zo een ding in frankrijk in het groot gezien Hij wil er ook mee gaan werken en vroeg mij ook een soort tekening. . toen schoot jij i...

In forum Mijn installatie

4 jaar geleden

Er zijn meer dranken dan alleen whiskey 's. Dat is maar heel erg beperkt en simpel in algemene vaardigheden Branntweine und likore van H. Wustenfeld. . Is een prof naslagwerk. staat alle basis in...

In forum Stookforum

4 jaar geleden
RE: Het kleine vaatjes topic

@pulle zout reinigt inderdaad maar het loogt uit. . kan zorgen voor lekkage. . je moet altijd na zuren omdat je anders ook een zout smaak aan je drank krijgt. . Voor reinigen kun je beter zwavelwiek g...

In forum Stooktips

4 jaar geleden
RE: Bubbleplates 2

@pulle dat is inderdaad een optie om te gebruiken. .. Oo foto's zoals ik eerder ook opperde lijkt het dat je flooding hebt. Je kolom loopt vol . Je zal rustiger moeten stoken of in koeling moeten z...

4 jaar geleden

@pulle dat is inderdaad een optie om te gebruiken. .. Oo foto's zoals ik eerder ook opperde lijkt het dat je flooding hebt. Je kolom loopt vol . Je zal rustiger moeten stoken of in koeling moeten z...

4 jaar geleden

@rumo een goede flow heet dat . In jou systeem dus goede verhoudingen. equilibrium

4 jaar geleden

@pulle nee absoluut niet. Zowiezo zal ik nooit turbogist advieseren. . Ik advieseer altijd een oud receptuur waarbij je nooit fout kunt gaan. STOOKWIJN SUIKER . 2 kilo suiker los je op in 1 liter wa...

4 jaar geleden
Pagina 164 / 729