Forum antwoorden aangemaakt

RE: Afstand brander tot ketel

@haak als je m8jn filmpjes ziet kun je meest ook de brander zien. In deze zie ke zelfs gebruik van 2 branders op verschillende ketels.

In forum Mijn installatie

4 jaar geleden
RE: Robbert's Tiny Projects

@patbolk eucalyptus zou kunnen .

In forum Recepten

4 jaar geleden
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863

@concha mensen zijn vanwege dat men bijna een eeuw lang geen absinth kon krijgen de pernot achtige anijs dranken gewent geraakt . De oude absinth was een bitterder en minder anijs achtig dan de modern...

In forum Recepten

4 jaar geleden
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863

@glennfiddich minimaal 1 jaar. Dan word het ook zachter

In forum Recepten

4 jaar geleden
RE: Je eigen vat met 53 gallon whisky, minstens 10 jaar laten rijpen. Wie denkt / doet mee?

@alchemist de berekening is wel vrij realistisch . Alleen 200 liter is niet voor eigen gebruik en zal toch eerst aanvraag voor vergunningen moeten worden gedaan . Daarnaast brouwen op diverse locatie...

In forum Vraag en aanbod

4 jaar geleden
RE: Mais uit frankrijk

@odevie kijk aan . Dan kan de beginnende stoker goed van start. Met de jaren gaat men toch zelf mouten. Het is simpel en geeft meer eigen product naar eigen idee en smaak

In forum Het Café (praathuis)

4 jaar geleden

@pulle dat bedrijf in Almere is toch doorgestart . Heeft die geen kleine zakjes mout ? Of die in Jubbega van der kooy ?

4 jaar geleden

@pulle sorry ik weet niet waar je in Nederland goede mout kunt kopen. Ik mout zelf. .( Wanneer ik mout zou kopen zou ik het doen bij een voor mij bekende mouterij in Cornwall. Die maakt wat ik prev...

4 jaar geleden

@libra valse veiligheid is denken dat je met electrisch werken veiliger werkt dan met gasvlam . Wanneer er een gasvlam aanwezig is en er komt alcoholdamp vrij is er niet meteen verzadiging en zal de ...

4 jaar geleden

@haak koper smelt bij 1085 graden een normale gasvlam op kooktoestel zit tussen 280 tot 360 gr. Meer kw betekent meer energie maar niet evenredig meer hitte . Zie het als in de wind op fietsen met ...

4 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

@stookforum Je zou het eens moeten proberen Jan . Al is het met een varkens poot of reerugje Op deze manier Heel langzaam gegaard vlees is zo veel malser en ook de kruiden worden mooier opgenomen in ...

In forum De kookhoek

4 jaar geleden

@theresa muts ! 😜😄

In forum De kookhoek

4 jaar geleden

Ook murenen , zwijntje , hertenbout , heerlijk zo klaar te maken.

In forum De kookhoek

4 jaar geleden

@stookforum als je bbq te klein is of jou bot te groot kun je ook een gat graven van 60 cm diep en rond 20 cm groter dan de vis . Hierin doe je hout blokken en steekt dit aan. Als het goed brand doe j...

In forum De kookhoek

4 jaar geleden

@pulle ja het kan maar ook dan is beter om 1/10 deel mout toe te voegen

4 jaar geleden
Pagina 170 / 729