Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Stooktip oud stoker @thetis afstoken kun ke het best boven 5 .0 zitten. Melk maakt een bende van de stook ketel. Niet handig daarvoor te gebruiken .voor omhoog calcium carbonaat of natrium bicarbonaat. Voor ph omlaag ca... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Stooktip oud stoker @thetis begin op 4,7 a 4,5 en het mag zakken tot op zijn laagste 3,2. Maar dan ook meteen na gisten afstoken. . laten staan krijg je door laag ph tijdens staan toch verhoogde kans of acetaat . En den... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863 @murmillo pontalier recept heeft mijn persoonlijke voorkeur Staat ergens anders op forum . Ik heb verschillende absinth's in kelder. Ik gebruik geen moderne absinth recepten van na de absinth wet . ... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863 Recept 4 Screenshot_20220306-1334262.png Let ook op beschrijving van wat voor type still er voor wordt gebruikt. De Turkse hoed potstill was in die tijd algemeen en wordt nog steeds voor gebrui... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863 Recepten 3 Screenshot_20220306-1335333.png |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Absinth recepten uit werkboek 1863 Recept 2 Screenshot_20220306-1334563.png |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
Absinth recepten uit werkboek 1863 Originele absint recepten van voor absinth wet. . Screenshot_20220306-1334264.png |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Stooktip oud stoker @thetis ik stook ook al zo een 40 j en kan met wat wax een theelepen en lucifers heel ver komen zonder metertjes proeven ,ruiken en ook luisteren naar de ketel is altijd zeer belangrijk. Maar als je ... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Lemon lime met grainfather & dome @moonshiner79 ik heb wat bodem platen gemaakt van geperforeerd rvs voor mensen met t 500 en grainfathers . Ik heb ook een paar van die platen gemaakt voor mensen met die toestellen waar zowel een onde... |
In forum Grainfather |
4 jaar geleden |
|
RE: Stooktip oud stoker @thetis bij een wilde vergisting heb je bij fruit vaak meerdere stammen die de stof aanpakken . Als je de gist de suikers uit fruit laat vergisten en daarnaast extra suiker toevoegd krijg je wel iets ... |
In forum Recepten |
4 jaar geleden |
|
RE: Misschien interessant !! koper-invloed-.pdf |
In forum Het Café (praathuis) |
4 jaar geleden |
|
RE: Misschien interessant !! potstill-evaluatie.pdf |
In forum Het Café (praathuis) |
4 jaar geleden |
|
RE: Misschien interessant ?? Taming_wild_yeast_potential_of_conventio.pdf |
In forum Het Café (praathuis) |
4 jaar geleden |
|
Misschien interessant Misschien leuk na te lezen. Still-Drawings.pdf |
In forum Het Café (praathuis) |
4 jaar geleden |
|
RE: Suikerbiet melasse destilleren @kena1979 met invertase heb je sneller hydroliseren dan met alleen verwarmen. Het is niet perse noodzakelijk inderdaad . Wanneer je langdurig verwarmd tussen 70 en 82 graden en je voegd voldoende cit... |
In forum Stookforum |
4 jaar geleden |