Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Nut van zadels, rvs, koper sponsjes @stookje te hoge zuren geven oxiderende werking . |
In forum Stooktips |
5 jaar geleden |
|
RE: Nut van zadels, rvs, koper sponsjes @hetisaltijdwat schoonmaken met bijv vaarwasmachine reiniger. . |
In forum Stooktips |
5 jaar geleden |
|
RE: nieuwe brug dome @troet zou kunnen dat er wat aanslag zat . Goed spoelen met wat azijn en dasrna goed naspoelen .. Ik hoop dat alles nu goed met jou gaat . Vervelend ongelukje geweest. |
In forum Mijn installatie |
5 jaar geleden |
|
RE: nieuwe brug dome @troet zweem kan komen door bijvoorbeeld te veel gistvoeding te gebruiken . Maar ! Iets wat toch ook vaak fout kan gaan is dat bij Destilatie te hoog zuurtegraad aanwezig is .dus laag ph . Wanneer je... |
In forum Mijn installatie |
5 jaar geleden |
|
RE: Nut van zadels, rvs, koper sponsjes @hetisaltijdwat vulling / pakking zorgt voor meer terug condenseren van diverse stoffen koper zorgt ook dat bepaalde stoffen " uitgefilterd " wordt . Het kan dus zorgen voor hogere zuiverheid van de a... |
In forum Stooktips |
5 jaar geleden |
|
RE: Website met Amerikaanse recepten @thekid dan is er waarschijnlijk een concerverings middel of rest van een schoonmaakmiddel aanwezig geweest die als katalysator werkte waardoor zuren aan alcohol zijn gebonden en daarmee acetaten zijn... |
In forum Spirits |
5 jaar geleden |
|
RE: Nieuw op het forum @matson het klinkt niet als de zuidelijke alsem die ik zelf gebruik . Je lunt het wel gebruiken . Je weer nu dat je iets minder lang en beter niet warm macereren. |
In forum Stel je even voor... |
5 jaar geleden |
|
RE: nieuwe brug dome @carlosje . Goed schoonhouden en goede aarding houden op ketel . ( Het is zal niet de eerste keer zijn dat er oxidatie zweem in alcohol komt ) |
In forum Mijn installatie |
5 jaar geleden |
|
RE: Nieuw op het forum @matson ik kan er van foto weinig van zeggen . Kijk wat het doet als je een theelepel oplost in heet water . Kleur en reuk . Is het gelig , of tegen buin ? Ruikt het aards of iet met bloemerige achter... |
In forum Stel je even voor... |
5 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen @bazz welkom op forum . Het noordelijkste punt klink fris. ( Ik zit paar km zelf onder het wad boven Leeuwarden .) Je zegt dat het nu na 7 dagen nog niet werkt . Zijn er echt geen indicatie's te zien... |
In forum Stel je even voor... |
5 jaar geleden |
|
RE: nieuwe brug dome @carlosje het is mooi gemaakt .dat zeker . Maar rvs schroefdraad in koper of aluminium is onverstandig . Zeker in een omgeving waar zuren zijn en mogelijk wanneer aarding laag iets statisch kan worden... |
In forum Mijn installatie |
5 jaar geleden |
|
RE: Glazen laboratoriummateriaal te koop. @guil zo een klein kolfje en setje kun je toch beter erbij houden . Is erg handig om een proef / test destilatie te doen. Zo kun je bijvoorbeeld snel uit een batch bepalen percentage en of je al kunt... |
In forum Vraag en aanbod |
5 jaar geleden |
|
RE: Nieuw op het forum @alchemist misschien zou ze zelf kunnen plukken . Alleen erom denken dat het beschermt is dus grazen krijg je problemen mee . Ik hou mij altijd aanbevolen . Je heb mijn adres |
In forum Stel je even voor... |
5 jaar geleden |
|
RE: Nieuw op het forum P.s .genepi is pas in december beperkt verkrijgbaar. |
In forum Stel je even voor... |
5 jaar geleden |
|
RE: Nieuw op het forum @matson ik heb genepi uit Zwitserland laten komen. Duur dat wel . Paar takjes €48 ,00 . Ik heb nog paar gedroogde liggen . |
In forum Stel je even voor... |
5 jaar geleden |