Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

rinus55

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van rinus55

@rinus55

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Maisch voor whisky gemaakt" – leuk 5 maanden, 4 weken geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 5 maanden, 4 weken geleden

    @ronkol666 welkom en veel stookplezier

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Vanille Jenever ( likeur)" – leuk 6 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Kan voor mij deze nieuwe hobby wel uit?" – leuk 6 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Kan voor mij deze nieuwe hobby wel uit?" – leuk 6 maanden geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Caramel voor likeur maken" – leuk 6 maanden, 1 week geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Caramel voor likeur maken" – 6 maanden, 1 week geleden

    @robbert Ik heb 1 liter walnoot staan van 80% dit wil ik verdunnen naar 32 % hoeveel caramel moet ik dan maken?
    water en suiker hoeveelheid?
    dank u alvast

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Rijpen in eikenhouten vat" – leuk 6 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Voorloop en naloop gebruiken?" – leuk 6 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Eerste keer stoken" – 6 maanden, 3 weken geleden

    @phanican mooi keteltje, niet vergeten na gebruik alles goed te drogen

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Eerste keer stoken" – 6 maanden, 4 weken geleden

    @phanican welkom en veel lees en stook plezier.
    niks mis met een Vevor, heb er zelf ook een paar en ben er tevreden mee.
    welke uitvoering heb je? liefst een foto want de meeste zijn 30 liter

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Nieuwe stoker" – leuk 6 maanden, 4 weken geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Nieuwe stoker" – 7 maanden geleden

    @moron welkom en veel lees en stookplezier

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Gratis flessen voor cider wijn of bier" – leuk 7 maanden, 1 week geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Rode bietenwijn" – 7 maanden, 1 week geleden

    @murmillo ik jou:)

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Rode bietenwijn" – leuk 7 maanden, 1 week geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Startersvragen bij ketelkeuze" – 7 maanden, 1 week geleden

    @bert1985 ik zou voor stookwinkel gaan, service is geweldig, bij mijn werd een probleem op zondag opgelost

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 antwoordde op het onderwerp "Eindelijk klaar…." – 7 maanden, 2 weken geleden

    Mooi spul hoor, gezond jaloers op:)

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Eindelijk klaar…." – leuk 7 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van rinus55

    rinus55 vind forumbericht "Eindelijk klaar…." – leuk 7 maanden, 2 weken geleden

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens