Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

@ndré

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van @ndré

@ndre

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Nieuw lid Stookforum met veel vragen" – leuk 4 maanden, 4 weken geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!" – 5 maanden geleden

    @murmillo 
    Dankjewel voor de tip 👍
    Groet @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!" – leuk 5 maanden geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!" – 5 maanden geleden

    @murmillo 
    er zit nu een kraan van 16mm in, een kraan van 1/2 inch is iets van 20mm.
    Ik heb wel een toren boor (stappenboor).
    Dan ga ik dat ook maar proberen.
    Bedankt voor de tip 
    Groet @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!" – 5 maanden geleden

    Hoi @murmillo,
    Heb jij de kraan van de T500 vervangen?Ik wil er ook een nieuwe kraan opzetten, de oude draai je gemakkelijk los wat voor een kraan heb je daarvoor gebruikt?
    Groet @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Limoncello" – 5 maanden, 1 week geleden

    @wjm oké ik heb laatste keer iets van totaal 10 liter gemaakt.
    Dat betekend heel veel citroenen schillen.
    Proost 🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Limoncello" – leuk 5 maanden, 1 week geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Hallo allemaal." – leuk 5 maanden, 1 week geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "43 nieuwe smaak essences bij Stookwinkel" – leuk 5 maanden, 1 week geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Hoe gaat het bij jullie het vergistingsvat in?" – 5 maanden, 1 week geleden

    @cosmoscar meestal gaat de mout in de zeef en dan afspoelen met water van 80graden
    daarna in het vergistings vat
    Groet @ndré🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Groningse Fladderak" – leuk 5 maanden, 1 week geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Eerste keer stoken" – leuk 5 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Voor dit forum een liedje gemaakt" – leuk 5 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Hooghoudt in de verkoop" – leuk 5 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Beste wensen allemaal" – leuk 5 maanden, 3 weken geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Beste wensen allemaal" – leuk 5 maanden, 3 weken geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Nieuwe stoker" – leuk 5 maanden, 3 weken geleden

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Zeer luxe en uitgebreide brouw set van Grainfather" – 5 maanden, 3 weken geleden

    @kritjuu jammer dat je gaat stoppen met deze leuke hobby.
    Groet @ndré😎🥃

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuwe stoker" – 5 maanden, 3 weken geleden

    Josi Welkom op dit leuke forumvolgens mij word het destilleren voor jezelf gedoogd, loop er niet meet te koop en ga ook niets te koop aanbieden.
    succes en cheers alvast 
    Groet @ndré 🥃😎

  • Profielfoto van @ndré

    @ndré vind forumbericht "Nieuwe stoker" – leuk 5 maanden, 3 weken geleden

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 3 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens