-
@ndré vind forumbericht "Nieuw lid Stookforum met veel vragen" – leuk 4 maanden, 4 weken geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!" – 5 maanden geleden
@murmillo
Dankjewel voor de tip 👍
Groet @ndré😎🥃 -
@ndré vind forumbericht "Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!" – leuk 5 maanden geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!" – 5 maanden geleden
@murmillo
er zit nu een kraan van 16mm in, een kraan van 1/2 inch is iets van 20mm.
Ik heb wel een toren boor (stappenboor).
Dan ga ik dat ook maar proberen.
Bedankt voor de tip
Groet @ndré😎🥃 -
@ndré antwoordde op het onderwerp "Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!" – 5 maanden geleden
Hoi @murmillo,
Heb jij de kraan van de T500 vervangen?Ik wil er ook een nieuwe kraan opzetten, de oude draai je gemakkelijk los wat voor een kraan heb je daarvoor gebruikt?
Groet @ndré🥃😎 -
@ndré antwoordde op het onderwerp "Limoncello" – 5 maanden, 1 week geleden
@wjm oké ik heb laatste keer iets van totaal 10 liter gemaakt.
Dat betekend heel veel citroenen schillen.
Proost 🥃😎 -
@ndré vind forumbericht "Limoncello" – leuk 5 maanden, 1 week geleden
-
@ndré vind forumbericht "Hallo allemaal." – leuk 5 maanden, 1 week geleden
-
@ndré vind forumbericht "43 nieuwe smaak essences bij Stookwinkel" – leuk 5 maanden, 1 week geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Hoe gaat het bij jullie het vergistingsvat in?" – 5 maanden, 1 week geleden
@cosmoscar meestal gaat de mout in de zeef en dan afspoelen met water van 80graden
daarna in het vergistings vat
Groet @ndré🥃😎 -
@ndré vind forumbericht "Groningse Fladderak" – leuk 5 maanden, 1 week geleden
-
@ndré vind forumbericht "Eerste keer stoken" – leuk 5 maanden, 2 weken geleden
-
@ndré vind forumbericht "Voor dit forum een liedje gemaakt" – leuk 5 maanden, 2 weken geleden
-
@ndré vind forumbericht "Hooghoudt in de verkoop" – leuk 5 maanden, 2 weken geleden
-
@ndré vind forumbericht "Beste wensen allemaal" – leuk 5 maanden, 3 weken geleden
-
@ndré vind forumbericht "Beste wensen allemaal" – leuk 5 maanden, 3 weken geleden
-
@ndré vind forumbericht "Nieuwe stoker" – leuk 5 maanden, 3 weken geleden
-
@ndré antwoordde op het onderwerp "Zeer luxe en uitgebreide brouw set van Grainfather" – 5 maanden, 3 weken geleden
@kritjuu jammer dat je gaat stoppen met deze leuke hobby.
Groet @ndré😎🥃 -
@ndré antwoordde op het onderwerp "Nieuwe stoker" – 5 maanden, 3 weken geleden
Josi Welkom op dit leuke forumvolgens mij word het destilleren voor jezelf gedoogd, loop er niet meet te koop en ga ook niets te koop aanbieden.
succes en cheers alvast
Groet @ndré 🥃😎 -
@ndré vind forumbericht "Nieuwe stoker" – leuk 5 maanden, 3 weken geleden
- Meer laden