Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

RuMo

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van RuMo

@rumo

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 1
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?" – 4 maanden, 2 weken geleden

    @murmillo de Lemon Lime hoef ik geen nieuw leven in te roepen die maak ik regelmatig 😋

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo vind forumbericht "Eerste stook van peated whisky – PPM" – leuk 4 maanden, 3 weken geleden

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Eerste keer whisky" – 4 maanden, 3 weken geleden

    @robbert ik sla het zo in de koelkast op, maar ik merk wel dat het aan kracht verliest.
     
     Gist.jpg

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Eerste stook van peated whisky – PPM" – 4 maanden, 3 weken geleden

    @robbert ik hou me aanbevolen om eens het eind product te verglijken 😉

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Mijn lagedruk afblaas veiligheidsklep" – 4 maanden, 3 weken geleden

    @ahelmons en dan vooral als je gebruik maak van een thumper of een andere secundaire ketel.

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Eerste stook van peated whisky – PPM" – 4 maanden, 3 weken geleden

    @robbert en wat is het verschil met Nederlandse turf? Het zal wel anders ruiken maar is het de moeite waard om opzoek te gaan naar Schotse turf?

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Eerste keer whisky" – 4 maanden, 3 weken geleden

    @tom182 ik wil toch ook nog even bij de gist blijven. Bij M44 is de uitvlokking hoog, wat resulteert in een heldere wust en dat is voor bier prima. Maar dat betekent ook dat alles snel naar de bodem zakt…   Lees verder»

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Eerste keer whisky" – 4 maanden, 3 weken geleden

    @tom182 dan kan het ook nog de soort gist zijn die je gebruikt heb.

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Eerste keer whisky" – 4 maanden, 3 weken geleden

    @tom182 ZO, dat is veel en dat wordt alleen maar meer als het gisten helemaal is gestopt. Maar is dat alleen dode gist of heb je ongefilteerde stookwijn gebruikt? Ik zelf maak voor mijn 25l ketel altijd ruim 27l gefilterde…   Lees verder»

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Benedictine" – 4 maanden, 3 weken geleden

    @murmillo komt goed.

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Benedictine" – 4 maanden, 3 weken geleden

    @murmillo ik zal ook eens kijken of ik nog wat saffraan heb. Mijn schoonzus durft om de een of andere rede even niet naar Iran te gaan 🤔

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Hallo allemaal." – 5 maanden, 1 week geleden

    😆

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Hallo allemaal." – 5 maanden, 1 week geleden

    je.

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Hallo allemaal." – 5 maanden, 1 week geleden

    snap

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Hallo allemaal." – 5 maanden, 1 week geleden

    @roybrl je moet eerst minimaal 5 berichten plaatsen voor dat je berichten en links kunt posten.

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Water-slot" – 5 maanden, 1 week geleden

    @robbert ziet er goed uit die plastic dingen van mij gaan steeds verkleuren en zijn moeilijk schoon te maken, zal wel veroudering zijn ☹

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo vind forumbericht "Voor dit forum een liedje gemaakt" – leuk 5 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo vind forumbericht "Voor dit forum een liedje gemaakt" – leuk 5 maanden, 2 weken geleden

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo vind forumbericht "Maisch voor whisky gemaakt" – leuk 5 maanden, 3 weken geleden

  • Profielfoto van RuMo

    RuMo antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 5 maanden, 3 weken geleden

    @ronkol666 welkom, laat maar weten of het lukt.

  • Meer laden
Profielfoto Nimrax Profielfoto McCorner

Registreer nu!

Wie is online?

  • Notna

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 3 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens